Strategie
J.P.M. INTERNATIONAL úspěšně zavedla dokumentovaný systém řízení jakosti, která navazuje na celkovou podnikatelskou politiku a je shodná s vizí společnosti poskytovat zákazníkům investorské inženýrské služby způsobem zajišťujícím dosažení optimálních cen, dodržení plánovaných termínů, garantovaných parametrů a schvalitelnosti jejich investiční výstavby. Politika jakosti zahrnuje tyto oblasti:
- Péče o zákazníka je jedním ze základních stavebních kamenů naší dlouhodobé strategie. J.P.M. INTERNATIONAL rozvíjí svou činnost se zřetelem na jeho potřeby a naší snahou je komplexnost poskytovaných služeb. Naše společnost se specializuje na řízení přípravy a realizace investiční výstavby, jedná se o velmi složitý proces, který vyžaduje vysokou kvalifikaci, zkušenosti a předvídavost. Společnost se zavazuje, že bude při poskytování svých služeb zákazníkům dbát na to, aby poskytovala své služby způsobem který přinese zákazníkovi maximální prospěch a bude minimalizovat jeho rizika. Společnost si klade jako trvalý cíl respektovat při své práci v oblasti investiční výstavby oprávněné zájmy ostatních zainteresovaných stran, veřejnoprávních orgánů a veřejnosti.
- Naším trvalým úkolem je pružně reagovat na měnící se podmínky trhu, vývoj v oblasti technologií, pracovních postupů a legislativy.
Základem potenciálu společnosti je kvalita a profesionální úroveň pracovníků. Kromě všeobecných kvalifikačních předpokladů, které jsou nutné pro výkon povolání, společnost dbá o trvalé zvyšování jejich odborné kvalifikace.
- Pro trvalé zlepšování služeb pro zákazníka společnost doplňuje své technické zázemí, HW i SW a rozvíjí nové technologie, pečlivě dbá o zlepšení komunikace a toku informací jak uvnitř mezi svými pracovišti, tak i vůči dodavatelům a především pak vůči svým zákazníkům.
- Naším cílem je zajistit trvale se zlepšující kvalitu produktů a služeb. Proto navazujeme partnerské vztahy s takovými dodavateli a partnery, kteří splňují přísně sledovaná kritéria pro nakupování služeb, materiálů a zařízení, používaných při naší činnosti.